DÅLIGT VÄDER.

Hejj !
Jao min kamera är helt fuck't up så naaj en bild på onepiece kan de it bli..
Iaf köpte den lilla typ 'piece of norway' .
Hursomhelst Hatar vädret !
Först typ snöar de och är skitkallt sen soligt men fortfarande kallt sen börjar de hagla ?!
Jag vill inte bo i detta skit landet, usssaaaaaa vill jag ju bo i !
Ajaaaaaaa.
idag hade jag först gympa där vi körde fotboll nästa vecka är det fotbollskup så ah. :)
Sen så hade vi matte där vi skulle träna inför ett prov till nästa tisdag.
Efter det NO där vi inte gjorde nåt .
sen bamba slöjd & franska..
& nu kom jag precis hem ! :D
tror att jag bara ska vara inne hela dagen med min onepice !
De är skitkallt ute & jag har ont i foten ...
Byeeeeee !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0