LISEBERG !

Heeej !
Uhm nu är man typ tbx då.
fast de kommer inte va bra uppdat för de :(
Igår sovde jag hos miriam med dania de va skit kul vi kollade på i taket lyser stjärnorna & hade mys sen så somna vi vid 1 eller 2.
Sen så dag åkte vi till liseberg jag dania & jennifer..
Någon tog danias pengar så hon fick åka hem !
Jag & min höjdskräck åkte spinrock !
jag vet nolifer man kan va..
Aja iaf de va skit kul & så fick jag GULDPASS !
imon ska jag åka in till stan & köpa onepiece tror jag den rosa med 'one piece' texten över hela.
SÅ VI KANSKE HÖRS DÅ ELLER NGT HEJJJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ <3


-JUSTIN IS MY HERO ! :D

Kommentarer
Postat av: LolliitaaH

Hej!



Jag har en tävling: "Dagens blogg". Anmäl dig här (i första inlägget): http://lolliitaahproduction.blogg.se/category/tavlingar.html.



Tävlingen avslutas klockan: 20.00 och jag hör av mig om du har vunnit! =)

2011-05-02 @ 11:15:10
URL: http://lolliitaahproduction.blogg.se/
Postat av: Sanja ♥

Skulle it du köpa en med usas flagga på? :P <3

2011-05-02 @ 11:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0