God morning sunshines! (a'

Vaknade precis!

såhär serm dagen ut.
*äta frukost, fixa mig & ducha.
*gå till sävedalen & göra ngt..
*åka hem, äta middag & fixa mig inför never say never!
*lite senare tar jag bussen till miri & vi åker till bion! :)

HAHAHHAHAHA, igår när jag va påväg hem så va det en 3årig kille som kom fram till mig,
killen: hej du tjejen
jag: hej.
killen: Kommer från kineslandet?
jag: men vahh? nej,..
killen: ja, hör du dåligt eller din kines?
jag: men vafan skitunge -.-

ASSO SHIT, DET ÄR TYP ETT DAGIS DÄR JAG BOR, SÅ HAN KOM TILL STAKETET.
KAXIG HAN VA?..

Men nu ska jag äta frukost! :)
puss :love:

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; okej aj svara rpå kommentarer :)

2011-03-23 @ 10:31:42
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0