U P P D A T E R I N G E N ?

Halloj! :p
Imorse hade jag gympa så skulle vi köra en konlek,
"M" slog mig i huvudet och jag fick damp och putta han för att jag ville ha bollen,
han puttade mej och då fick jag ett litet dampryck.
Sen så sprang jag & Sanja typ från Kevin för att han jagade mig och jag tappade min mobil fast den klarade sig!
Efterskolan var jag med Elina & Ulla och idag har det varit skitfint väder!

På franskan kom iaf "M" & sa förlåt, och jag va ju tvungen att söga okej?'

Jag har beställt en ziperall on piece nu!! :)
men nu ska jag nööööööörda icy tower,
Byeeee :love:



Kommentarer
Postat av: emma

söt blogg!

2011-03-22 @ 19:09:15
Postat av: emma

2011-03-22 @ 19:09:34
Postat av: mersiha

tack, allt bra med dig då? :D

2011-03-22 @ 19:17:36
URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0