Sovmorgon :D :love:

Sha Sha bloggen!
2 Nyheter, en dålig & en bra..
Den dåliga är att jag är tvungen att dricka en  bajs jucice som det typ är morötter och blåbär i ..
den braiga nyheten är att jag har sovmorgon! :D

Hur är det med er dåå? ;)
med mej e de bra bara att jag är väldigt trött men nu har jag iaf tagit lite vitamin tabletter så kanske jag blir piggare?
Imon ska jag till pappa & på söndag kommer jag hem fast typ bara i tre timmar sen ska jag på sanjas kalas! :)
Idag så skulle jag vara med gisela fast det kommer inte gå eftersom att min mamma ska jobba sent sen lämna in våran bil på lagning så jag måste hämta dial..
fast innan det ska jag nog göra lite läxor på fritids eller ngt? :P
Jag ska ta en bus som går tio i nio för jag börjar halv tio :*
Så nu hinner jag va inne på datan en liten stund..
Igentligen skulle jag mötta Elina och Ulla klockan tio i åtta idag sen kom jag på att jag hade sovmorgon!..
Här är en bild jag redigerade..
Ha en braa da' ses.. puss! :D :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0