SATURDAAY! ;D

Heey! :love:
Fick tag i lite internet nu, det e typ grannens..
och igår kunde jag ju inte blogga,
Kom precis hem från stan!
nu kollar jag lite på CNN gud va hemskt det med tsunamin och jordbehävningen i japan..
1 700 är döda 10 000 saknas :o..
snart ska jag kolla på svaleskär, melodifestivalen & cirkus möller ;)
Imon draaar jag hem och träffar lilla Sally!.
Va ska alla göra ikväll? (hhh'.
har heller inte kunnat redigera några bilder bara för det med internetet!
Jag är sjukt nöjd med designen & headern,! :love:
Kommer tiieeep aldrig bytaaa.
Nu ska jag snart äta kycklig o ris sak så ni får haa dee, så hörs vi imon!
comment :love:





Kommentarer
Postat av: Sanja ♥

Var har du gjort din header? ;) <33

2011-03-12 @ 20:33:40
Postat av: anna

Fin blogg :d

2011-03-13 @ 09:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0