Hemma! ;)

Hejsan, nu kom jag precis hem!
sitter här med sally & kollar tv ;)
senare idag kommer mormor,
sen ska jag klart kolla på solsidaaaaaaaan!
Igår vann ju eriik han e bäzzzt,!
The moniker va oxxå bra'!
nu ska jag redigera lite bilder som jag kanske lägger upp sen? ;*

Svar på kommentar,

Lisa: skabb unge.
svar: Oj vad jag tar åt mej?
Om du nu är en av fjortisarna på bilden så är det du som är skabbig ;s
Och kan änmäla dej, har ditt Ip nummer.
Seriöst du borde verkligen skaffa dej ett liv,
ist för att hålla på med mej,
Byeeee nolifer -.-'

ha de så bra kära bloggläsare så hhöörrs & syyynnsss vi? ;D :love:



Kommentarer
Postat av: nanny

söt blogg :)

2011-03-13 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0