Hemma från skolan!

Hej sötnosar :love:
Nu är jag hemma, slutade inte nu utan vid 2 halv 3
och va med Ulla & Elina! :)
Det blir inget sova hos mormor för att det är nån cp sjuka i familjen typ för att mamma &
pappa e sjuka tror dom att jag smittar mormor om jag åker till henne även fast inte jag är sjuk, erkänn sjukt?
aa de tycker jag med.
Så jag frå vakna halv åtta endååå :(
Idag hade jag franska det va tråkigt, jag kastade upp alexandars mössa på en hylla..
På rasten så fällde jag gino så han ramlaa!
sen så skulle ju såklart Linus hoppa på mig bakirfån och stryppa mej,
sen tog abdi mina nycklar så jag fick jagga honom runt hella skolan :o
Grym dag asso!
bara för det så kommer det en grym bild som ja bjuder på nu den är rätt så gammal men ändåå ;)





Kommentarer
Postat av: Sanja ♥

Haha, du som tjatade hela dagen att du ska gå till isdala 5 i 9, haha, nu får du gå tidigare ;p <3333

2011-03-15 @ 18:12:03
URL: http://sanjalovemiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0