GRATTIS SANJA! :D

Viket fint väder :'(
det snöar ju nu igen.. helt stört värder har sverige..
Aja, idag är det iaf fredag! :)
efter skolan tror jag jag ska vara med gisela fast det beror lite på, ska snacka med henne ;)
Imon ska jag nog till allum köpa något till sanja eftersom att hon ska ha kalas på söndag på bowling-hallen!.
har faktist träningsvärk från igår..

Idag fyller sanja år! :D
GRATTIS ÄLSKLING :*
ALLA KOLLA HENNES BLOGG HÄR!
nu ska jag lägga mina kläder i gaderoben & sen drar jag till skolan :P
Pusshejjj<3

Kommentarer
Postat av: Sanja ♥

TACK ÄLSKLING! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-03-18 @ 10:00:20
URL: http://sanjalovemiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0