TYCK VAD NI VILL.

Tänkte blogga lite om BLOGGERSKOR
Seriöst?
asso jag fattar inte riktigt.
dt äcklar mej.
Kissie & alla bloggerskor..
asso omg -.-'
Okey, haha.. dom blir typ kända för att vara mest ytliga / patetiska ?
Seriöst Kissie har verkligen ingen tallang alls, hon är typ känd för att va udda, jag menar snälla nån, dt finns så många andra som borde va kända.
KISSIE?!
hon typ opererar sig & allt för att få uppmärksamhet.'
& vilka tkr äns att hon är fin ?
nästan alla hennes kommentarer är av haters.

& Alexandra (vadfanskajagheta.se)
jag kan oxo tycka att hon spelar över,
På Dv (bilddagboken)
Där uppe i dom fälten så skriver hon typ "LEKA? ;)" och liknande
för att få så många besökare/träffar på sin blogg som möjligt.
seriöst så är de helt värdelösa på att blogga.

Dessie,
Jag har faktist inte följt/läst hennes blogg så mkt.
jag tycker iaf hon betér sig lite gjortis aktigt..
& jag gillar inte att hon typ tror att hon är bäst i världen.

Baby senorita'
Hon är skitfin!
hennes blogg har jag följt och den hissar jag!
dock, tkr jag att hon är med i mke sånt 'blogg tjafs'

Kenza hon är faktist bra.
asso hon är den normalaste, som bloggar om sitt liv / mode osv.
& dt är en blogg värd att läsa.
hon söker inte uppmärksamhet.

Paul,
Har inte läst den bloggen alls. :o
vill nt heller för den dellen.

HAHHAHA, MEN NI FÅR TYCKA VAD NI VILL, & KOMMENTERA GÄRNA VAD NI TYCKER & SÅ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0