siiiiiiiiiiick *-*

sjuk, eller sjuk & sjuk.. kände mej bara helt yrr & hade ont i huvudet när jag vaknade.
det är nt så fint väder iaf,
igår & i tisdags va det mke bättre!
Vad ska all göra idaag då?
Själv ska jag bara vara inne, kanske gå ut och få lite luft sen..
& så tror jag att jag ska kolla på never say never på datan även fast jag typ har sätt den 18 gr...
Jag hade packade fram massa sommar kläder igår & så, så hoppas det blir bra igen!
Jag är ceppe trött så jag kanske ska sova en stund oxo. ;)

Jag har tunnat mitt hår skit mke, och dt ångrar jag rätt så mke för det blev helt fel.
så jag måste fixa dt snart, jag färgar ju mitt hår igentligen har jag mörkarebrun, som är skitful..
& så färgar jag dt rödare eller asså typ rött&ljusbrunt, om ni fattar.
och färgen har gått ur nu!
så jag måste fixa deeeet typ imon & topparna måste klippas.
gud va mke jag ska göra denna helgen, först & främst packa upp i mitt rum efter som att vi har flyttat så måste jag köpa avslutningskläder & jag vet inte vad jag ska köpa heller..

Jajaja, bloggar mer sen! :*



Bild från botaniska som natta tog!


Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-06-09 @ 12:20:03
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: Emma

ffin ! ;o <3

2011-06-09 @ 12:57:16
URL: http://emmaaemmaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0