Flyttat!..

Heeeeeeeey!

Nu är jag seriöst tbx.. även fast jag kmr va sämst på att uppdatera !
Jag har typ inte bloggat på massa månader nu ? :(
Jaja, ni har ändå besökt min blogg när jag inte har varit här.
& jag bara tog en design så längre från bloggdesign, för jag pallar nt mä den andra.
Iaf idag så va vi i botaniskaträdgården med skolan :)
Sen så åkte jag hem bytte kläder & fixade mig, sen skulle jag & Mamma till lundenskolan -.-' ..
Jag har ju flyttat till korsvägen/Sanktsigfridsplan.
så det tar en stund till gamle, så hon vill att jag ska bytta skola & det vill inte jag.
I skolan så var jag med Nellie & Sanja som vanligt gissa vad vi gjorde?
Snacka om Justin :]]
Han följer mej på twitter & jag är verkligen skitglad över det!
sen så han tristan wilds världens sexigaste efter justin följer mej oxo :']
om en stund ska jag gå in i duschen & sen så måste jag fixa naglarna, för dom är helt fuckade nu dessutom har typ två nagelband blivit helt lössa, & dt gör rätt så ont.



En gammal bild som jag hitta i datan.


Kommentarer
Postat av: MK - mode - inspiration - outfits blogg mm

Söt :)

2011-09-15 @ 17:44:44
URL: http://marinakourkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0