TBX! :D

Heyy!
Nu är jag tbx !
behövde bara en lite kort bloggpaus från denna bloggen ;)
ifrån i söndags till igår så sovde jag hos miriam det va kul
sen så mötte vi elin på morgonen & det va skit varmt ju, så vi va ute !
sen så gick vi hem till jennifer & väntade på att hon skulle fixa sig,
så gick vi ut till kyrkogården sen så gick
lite senare va vi med nellie, elina, roger, andrea, linus, jordan,& markus,
sen gick alla utan jag , jennifer, miriam, linus, markus & jordan, så vi stack till dagis taket!
sen så va det några typ sjuttonåringar som sa till oss att vi va fjorisar så vi börja typ tjafsa med dom..
från igår till idag sovde elin hos mig så nu är jag med henne, vi vaknade runt nio & jag tror nog att vi ska äta frukost snart.
idag åker vi till gamle & typ träffar några där :D

HAHAHA juste i förigår va bäst, markus mobil hade han "tappat" i leran typ,
där dom bygger om i bellevue,
så vi gick typ & letade så hela mitt ben sjunkte ner, så elin fick typ gräva upp mig hahahha.

HAHA linus.




HEJDÅÅÅ! :LOVE:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0